בסרטים של שנות ה80  העוסקים בנשים קרייריסטיות/ בגברים מנהלים ובסביבת עבודה שיש בה המולה – נצפה כמעט תמיד בסצנה שבה מרכזנית או עוזר אישי – עונים לשיחות מרובות שהגיעו אל מרכזיה:  מרכזיה ענקית שמורכבת מטלפון גדול עליו מגוון כפתורים  שזוהרים ללא הרף. בסרט, המרכזנים יענו במהירות וינסו להשתלט על המצב תוך שהם מנתבים שיחות בהיסטריה מיעד אחד לשני.

במציאות של שנת 2020 כבר לא תראו את הסצנה הזאת, לא בסרטים ולא בחיים האמיתיים, זאת בשל מרכזיות וירטואליות שמספקות תקשורת שלווה, יעילה ומנותבת נכון בין עובדים ללקוחות וכמו גם בתוך המשרד.

מרכזיה וירטואלית מנוהלת באופן ממחושב והיא נתמכת בטכנולוגיית ענן לשמירה על שיחות, תיעוד שיחות, שמירת אנשי קשר וכולי. מרכזיה כזאת אפשר להתקין בקלות כאשר לאחר ההתקנה אפשר להנות ממגוון יתרונות כמו איתור יעד השיחה, זיהוי שיחה נכנסת, קישור מהיר בין יוזם השיחה ליעד ושאר יתרונות.

פרטים נוספים אודות מרכזיה וירטואלית

מי שכבר נתקל בטכנולוגיית ניתוב שיחות חדשה – יודע כי מרכזיה וירטואלית מספקת את הצורך של ארגונים ועסקים לשמור על תקשורת נוחה בין הלקוחות לעובדים, כמו גם על ערוץ תקשורת יעיל ונכון בין העובדים עצמם ובין מנהלים לצוותים.

מרכזייה כזאת מותאמת אישית למחלקות השונות ומקצרת זמני המתנה  כמו גם מספקת מענה מדויק וטוב. מרכזיה וירטואלית מאפשרת התקשרות רחבה בין כל עובדי המשרד החברה או הארגון ומהווה כלי תקשורת יעיל במיוחד לשיחות עם לקוחות. מלבד זאת היא כלי יעיל לתיעוד העבודה, כמו גם שהיא תאפשר תיעוד כולל של שיחות, עליו נדבר בהמשך.

מרכזיה וירטואלית כלי לתקשורת בין עובדים ולקוחות עידן בן אור

תיעוד שיחות ומעקב אחרי שיחות

מלבד היעילות של המרכזייה ורצון להימנע משימוש במכשיר טלפון מסורבל, יש למרכזיה וירטואלית שירותים ויתרונות שהופכים אותה להכרחית לניהול עסק בעולם של היום. באמצעות מרכזיה וירטואלית אפשר לתעד שיחות ולנהל מעקב אחרי שיחות, אפשר לנתב שיחות תוך התאמה אישית למחלקות וניתן לנהל שיחות פנימיות בחינם בין עובדים ומנהלים.

באמצעות המרכזייה אפשר להקליט שיחות ולאחסן שיחות בענן, להוריד קבצי שיחות למחשב, לתעד עסקאות,  לחזור ללקוחות או לעובדים במהירות, ולהנות משירותים כמו שליחת פקס, שליחת הזמנות ושאר שירותים ממחושבים. בין היתר אפשר לבצע שיחות לחו"ל בעלות נמוכה.

היעלות של שימוש במרכזיה וירטואלית מתגלה לא רק בשל ניתוב מהיר של שיחות וחסכון משמעותי בזמן כסף ומשאבים: אלא גם בשירותים נוספים שיכולים לחסוך המון! מרבית החברות שמספקות מרכזיות וירטואליות, יספקו כאלה שמקליטות שיחות, מונות דקות לפי תעריפים ומציעות חבילות מיוחדות ואטרקטיביות, בעוד ששירותי מספור, בחירת ציוד קצה כמו אוזניות ונתבים, היכולת לניהול שיחות ועידה בקלות והצפנת השיחות – כולם תורמים ליעילות בשימוש. כדי לבחור מרכזייה טובה חפשו חברות שמספקות מרכזיות לעסקים תוך התאמה של השירות לצרכים שלכם.