למשרד פרסום יש לא מעט תפקידים והוא אידיאלי לא רק עבור עסקים גדולים, אלא גם עבור עסקים קטנים. כדי להבין לעומק את תפקידו של משרד פרסום, יש להכיר תחילה את המחלקות מהן הוא מורכב ואת אנשי המקצוע המאיישים אותן.

כאן חשוב לציין שהחלוקה למחלקות יכולה להשתנות בין משרד פרסום אחד לאחר ותלויה בסוג המשרד, בתחומי ההתמחות שלו ובקהלי היעד אליהם הוא פונה.

מה תפקידו - של משרד פרסום

התפקידים של משרד פרסום

רשימת התפקידים של משרדי פרסום היא ארוכה וכוללת בין היתר: הגדרת מטרות שיווקיות, בניית אסטרטגיה, יצירת מיתוג, תכנון תקציבי פרסום, יצירה וניהול קמפיינים, פילוח קהלי יעד, יצירת תוכן וקריאטיב, עיצוב תמונות, אתרים וסרטונים, בחירת מדיות ופלטפורמות פרסומיות והרשימה עוד ארוכה.
כל הפעולות המבוצעות על ידי משרד פרסום מכוונות למעשה למספר מטרות מרכזיות – לגייס לעסק לקוחות חדשים, לשמר לקוחות קיימים, להפוך את העסק למותג בעל תדמית חיובית – ובמידה ומדובר במשרד פרסום דיגיטלי, "מטרת העל" תהיה כמובן לייצר לידים איכותיים.

איך לבחור משרד פרסום לעסק?

כדי ליהנות מכל היתרונות של משרד פרסום, קיימת חשיבות גבוהה לבחירת משרד הפרסום בקפידה. בהליך הבחירה יש לשים דגש על תחומי ההתמחות הפרטניים של אותו משרד, על השם והמוניטין שלו, על השירותים הפרטניים אותם הוא מספק וכמובן, שאם יש אפשרות לקבל המלצות או לעיין בתיק עבודות – פעולה זו יכולה לספק את התמונה המלאה על היכולות של המשרד ועל הפוטנציאל שלו לספק מענה על הדרישות, הצרכים והציפיות.